AVOCADO Insight
Integracja systemów
AVOCADO Insight to narzędzie umożliwiające szybką integrację systemów i automatyczną wymianę danych pomiędzy nimi. Łączy w sobie funkcjonalności szyny danych i platformy integracyjnej. Dzięki niemu masz możliwość synchronizacji i automatyzacji wielu procesów w przedsiębiorstwie w jednym miejscu oraz zarządzania nimi z poziomu intuicyjnego interfejsu.
AVOCADO Insight zapewnia łatwy przegląd listy zadań i zdarzeń zachodzących w różnych systemach oraz wgląd w ich bieżący status. Umożliwia także samodzielne monitorowanie przepływu informacji oraz skuteczne reagowanie na wszelkie problemy integracyjne, nawet bez specjalistycznej wiedzy programistycznej.
KORZYŚCI DLA FIRMY
- Bieżąca komunikacja pomiędzy systemami i aplikacjami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie
- Sprawna organizacja pracy w firmie
- Optymalizacja kosztów pracy i zarządzania systemami
- Większa efektywność operacyjna
- Bezpieczeństwo danych dzięki automatycznemu tworzeniu kopii zapasowych
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez stałe utrzymanie wysokich standardów
- Jedna aplikacja daje możliwość wielu integracji
FUNKCJONALNOŚCI
- Możliwość integracji systemów w wersjach on-premise i w chmurze
- Możliwość monitorowania i diagnozowania błędów integracyjnych (np. niepoprawne dane adresowe, błędy w pobieraniu towaru) oraz możliwość ponawiania poprawionych zadań
- Automatyzacja procesów możliwość generowania lub modyfikacji dokumentów (bez potrzeby przełączania się pomiędzy systemami) oraz synchronizacji z systemem źródłowym
- Ustalanie harmonogramu okresowych działań np. okresowe rozliczenia produkcji lub automatyczne księgowanie w ERP poza godzinami pracy użytkowników
- Wielozadaniowość – równoległe zarządzanie zadaniami z wielu systemów w jednym narzędziu
- Modularna architektura umożliwia implementację dowolnej logiki w formie plug–in
- WEB SERVICE– komunikacja z wykorzystaniem interfejs Web Api zgodnego z REST/JSON lub SOAP/HTML
- skalowalne rozwiązanie – od średnich instalacji, aż po duże systemy z serwerami w różnych lokalizacjach
- bezpieczeństwo danych oraz ochrona dostępu