Comarch Mobile

Comarch ERP 4.0

Częścią rozwiązań Comarch ERP 4.0 są aplikacje Comarch Mobile wspomagające na co dzień pracę najprężniej rozwijających się przedsiębiorstw.

Aplikacje te wspomagają pracę w różnych działach firm, w różnych obszarach ich działalności.

Produkty z zakresu Comarch Mobile wspierające procesy handlowe to Mobile Zarządzanie oraz Mobile Sprzedaż.

Comarch Mobile Zarządzanie jest aplikacją dedykowaną kadrze zarządzającej. Daje możliwość zarządzania zespołem mobilnym niezależnie od urządzenia, lokalizacji czy czasu. Przede wszystkim pozwala na błyskawiczne i wygodne planowanie, modyfikację planów, zatwierdzania czy też odrzucania działań podległych pracowników. Umożliwia też bieżącą analizę efektów pracy podległego zespołu pracowników, sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości w czasie rzeczywistym.

Comarch Mobile Sprzedaż jest aplikacją dedykowaną codziennej pracy mobilnych handlowców. Wspomaga ona pracę przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących poza siedzibą firmy, koncentrujących się na jak najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień czy też sprzedaży bezpośredniej.

Kolejną aplikacją Comarch Mobile, tym razem wspierającą pracę pracowników Magazynów Wysokiego Składowania jest Comarch WMS Magazynier oraz Zarządzanie.

Aplikacja Comarch WMS Magazynier umożliwia przyjęcie, wydanie, przesunięcia oraz inwentaryzację  w magazynie. Pozwala realizować zlecenia magazynowe przydzielone przez kierownika w aplikacji Comarch WMS Zarządzanie. Daje także możliwość tworzenia nowych dokumentów bezpośrednio z  kolektora danych.

Natomiast Comarch WMS Zarządzanie jest aplikacją pozwalającą na sprawne, mobilne organizowanie oraz zarządzanie magazynem wysokiego składowania. W szczególności umożliwia zaprojektowanie i zbudowanie struktury magazynowej oraz zarządzanie położeniami zasobów.

Rozwiązania mobilne wspierają także działy HR oraz pracowników firm. W pełni responsywna aplikacja Comarch ERP e-pracownik umożliwia z jednej strony kierownikom wygodne zarządzanie czasem pracy, delegacjami, nieobecnościami czy kwalifikacjami podległych pracowników, a z drugiej strony pozwala na tzw. samoobsługę pracowniczą wszystkim pracownikom przedsiębiorstwa. Każdy pracownik ma dostęp do danych o swoich obecnościach, przepracowanych godzinach, może błyskawicznie złożyć wniosek o urlop, zgłosić nieobecność czy potwierdzić wysokość budżetu szkoleniowego.