1. Home >
  2. Oferta >
  3. Aplikacje >
  4. AVOCADO eDocs

AVOCADO eDocs

Dla kogo?

Aplikacja AVOCADO eDocs to narzędzie umożliwiające wykonanie powtarzających się okresowo w firmie działań, tj. zarządzania obiegiem dokumentów wychodzących w powiązaniu z systemem ERP. Jeżeli masz coś o czym trzeba zawsze pamiętać, możemy to zautomatyzować!

Program pozwala na realizację operacji według zaplanowanych harmonogramów oraz zapewnia prawidłowe i błyskawiczne ich wykonanie. To niezastąpiony element informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem.

Zapewnia automatyzację wysyłek e-dokumentów takich jak faktury, raporty, noty windykacyjne etc., oraz kontrolę wysyłanych dokumentów.

 

Zobacz jak to działa:

 

KORZYŚCI DLA FIRMY

  • Sprawna organizacja pracy w firmie
  • Optymalizacja kosztów pracy
  • Bezpieczeństwo Danych dzięki automatycznemu tworzeniu kopii zapasowych
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez stałe utrzymanie wysokich standardów

 

FUNKCJONALNOŚCI

  • Ustalanie harmonogramu okresowych działań
  • Okresowa wysyłka dokumentów
  • Ujednolicenie procedur firmowych
  • Możliwość tworzenia spersonalizowanych szablonów (treści i grafiki wiadomości e-mail/SMS) i generatorów załączników w formacie PDF, xml, xls, txt

Jak to działa?

e-dokumenty
ikona z wykrzyknikiem

Chcesz zamówić?
lub umówić się na bezpłatną prezentację?